משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

שינויים פיזיולוגיים בהריון

כמו שוודאי התחלת להרגיש, ההריון טומן בחובו המון המון שינויים גופניים ונפשיים. חלקם כיפיים מאוד וחלקם פחות (ציפינו שהבטן תגדל, אבל למה גם הישבן?). בואי נסקור בקצרה כמה מהשינויים הפיסיים האלה:

כף הרגל (אמרנו לכן מכף רגל עד ראש):
אם את מרגישה שבמקום כף הרגל של סינדרלה, קיבלת את כף רגלן של האחיות החורגות את לא מדמיינת וגם לא לבד. כף הרגל יכולה לגדול בין מידה ל-2 מידות בהריון. לכן, אם את בהיריון בתקופת הקיץ כפכפי אצבע אופנתיים יכולות להיות פיתרון שיקי ונוח לרגל הגדלה. וגם כרית מתחת לרגליים.

הקרסול: 
לעיתים הקרסול מתנפח באופן משמעותי כתוצאה מבצקות. זה מסביר למה גם בשיא הקיץ יש נשים הריוניות שמעדיפות ללכת עם מכנסים ארוכים. מהסיבה הזאת ממש, יש בקולקציה מכנסיים ארוכים המיועדים לקיץ, המתאפיינים בבדים אווריריים ונושמים. ממש "ללכת עם להרגיש בלי" (ובקיץ הישראלי זה ממש חשוב...).

האגן:
במהלך ההריון האגן גדל ומתרחב לצדדים מקו המותן למטה. לא לדאוג, הכל חוזר למקום. 
הפתרון להתרחבות הוא לייקרה.
כמעט בכל בגד בקולקציה יש אחוז לייקרה משמעותי, כזה שמאפשר את התרחבות הבגד בבוא העת. כך שאם את אוהבת בגדים צמודים ומתלבטת אם לקחת בגד במידה מעל "כדי שיהיה מקום להתרחב"- פתרנו לך את ההתלבטות! 
קחי בגד במידה שלך במועד הקנייה, ולא יותר. בזכות הלייקרה, הבגד יתרחב יחד איתך. למי שתוהה למה אנחנו אומרים "כמעט" בכל בגד, זאת משום שיש בקולקציה מכנסיים שהם מראש יותר רחבים ולכן ניתן לעשותם ללא לייקרה.

המותן והבטן התחתונה: 
הבטן מתחילה להתנפח בממוצע בחודש השלישי להריון. בזכות פטנטים הנותנים מענה לשינויים הללו, את יכולה להמשיך להיות אופנתית וללבוש מה שאת אוהבת. לפני הכל – המכנסיים נמוכים מהרגיל. עם זאת, אין לך מה לחשוש, הם לא יפלו. במכנסיים הללו, תוכלי להבחין שרק אם מסתכלים מקרוב רואים את הפטנט שבהם. בצידי המכנסים יש גומי פנימי שיכול להימתח ולגדול. כמו כן תוכלי להנות משלל ג'ינסים עם עיצובים שונים, וגם ג'ינסים עם מקום לחגורה ומתחתיה רצועת בד נמתח שמחזיקה את הג'ינס בפועל.

הפופיק:
הטבור שלנו, נדחף לעיתים החוצה. למי שזה מפריע לה, חולצות רחבות הן הפתרון שיטשטש לך את זה.

הבטן:
בטנך גדלה מהיכן שהחזה מסתיים עד למותן. בשביל שהבגד ילווה אותך בכל השלבים הללו בעיצוב החולצות נעשה שימוש בהרכב בד יעודי, מותאם לצרכייך בעל מתיחה רבה. לכן יש אפשרות ללבוש חולצות ארוכות שפשוט יתמלאו עם הזמן בבטן. העיצוב מותאם אף הוא לבטן הגדלה והולכת, למשל כיווצים במקומות שונים בחולצה. ככלל, החולצות של אבישג ארבל מותאמות ללוות אותך לאורך כל ההריון. גם אם זה לא נראה שיש מקום לבטן, זה רק כדי שהחולצה לא תיראה הריונית ותוכלי ללבוש אותה כשהבטן עוד קטנה וגם אחרי ההריון.

הגב:
בהריון הגב מתעקל ומקבל צורה קשתית. עם בדים נמתחים לא תרגישי כל כך את ההבדל לעומת זאת, בבגדים עשויים אריג, שהוא בד הרבה פחות גמיש, עלול להיווצר מעין חלל. אל תיבהלי, זה לא אומר שאי אפשר ללכת עם חולצות מאריגים. פשוט יש לדאוג שחולצות כאלו יהיו ייעודיות להריון. חולצת הריון טובה היא כזו שהשינויים באזור הגב נלקחים מראש בחשבון כך שהחולצה תתאים לשינויים הללו.

החזה: 
בתקופת ההריון, החזה גדל עד החודש השלישי ואח"כ שוב לקראת סוף ההריון. יש נשים שנשבעות שזאת המוטיבציה העיקרית שלהן להיכנס להריון, ויש נשים שבשלב הזה, דווקא רוצות לטשטש. חולצה שמתאימה לחזה גדול היא חולצת וי וחולצת מעטפה. אגב לחולצת המעטפה, בונוס נוסף: היא מתאימה להנקה ולכן תשמש אותך גם לאחר הלידה. אנחנו ממליצות כבר במהלך השלישי האחרון של ההריון לקנות חזיית הריון והנקה טובה, כזו שתתמוך בחזה שלך ואף תתאים לתקופה ההנקה בהמשך.

הכתפיים: 
ייתכן וגם הכתפיים יושפעו מההריון ותרגישי שהן מתחרבות וגדלות, יחד עם זאת כנראה שזה דווקא יהיה אחד מהאיברים הבודדים שעוד תרגישי איתם בנוח, ואולי דווקא עכשיו בתקופת ההריון תרצי להבליט את הכתפיים שלך, בשביל זה יש לנו חולצות ושמלות סטרפלס שחושפות כתפיים.

הפנים:
אז נכון, ככל הנראה הפנים שלך יגדלו ויתנפחו (איזה מזל שגדלה איתן גם רעמת השיער). פתרון אפשרי הוא ללכת עם מסכה. לחילופין, אנחנו מציעות לך ללבוש חיוך גדול וליהנות מהתקופה הזו, שהיא תקופת של שינויים מרגשים שאולי נראית ארוכה, אבל היא קטנטונת ביחס לשינוי הגדול הצפוי לך בסיומה.

 

לסיכום, נכון שתקופת ההריון מביאה איתה הרבה שינויים פיזולוגיים (לחלק יותר ולחלק פחות), ואנחנו לא ממעיטות בהרגשתך עם שינויים אלו, אבל מנסיון של שנים בעולם האופנה וההריון, ובעיקר מהנסיון שלנו כאמהות, כל זה מתגמד לעומת המתנה הגדולה שאנחנו מקבלות בתום תקופת ההריון. וזה, לפי דעתנו, שווה את הכל.

מאחלות לך המשך הריון קל, בריא, יפה ובעיקר מהנה ותזכרי להנות מהתקופה הקצרה והמיוחדת הזו. 
צוות אבישג ארבל