סגור
סינון לפי
חיפוש

שאלות ותשובות

1. למה בכלל לקנות בגדי הריון ולא בגדים רגילים?

תקופת ההריון היא תקופה קצרה בה הגוף הנשי משתנה, לכן חשוב לרכוש פריטים שיתאימו לשינוי הגוף ושיוכלו להתאים גם לתקופת ההנקה לאחר הלידה. במקום לקנות בכל חודש 2-3 פריטים חדשים מאופנה 'רגילה' שבחודש הבא לא יתאימו לך,  כדאי להשקיע בביגוד שישרת אותך בנוחות, בכיף ובסטייל במהלך ההריון וגם לאחריו, עם דגש על גזרות ובדים מתאימים לתקופה קסומה זו.

2. מה המידה המתאימה לי?

עקרונית, המידה בהריון הינה המידה שהיית לפני ההריון. בגדי ההריון שלנו מעוצבים בגזרות עם פטנטים מיוחדים ובדים מותאמים המאפשרים לגדול עמם עד סוף תקופת ההריון ועדיין נראים מחמיאים ומחטבים גם בשלבים ההתחלתיים. בעזרת טבלת המידות שהרכבנו עבורך תוכלי לבחור את המידה המתאימה לך, בין אם מדובר בשמלה, מכנסיים או חולצה.
לטבלת המידות לחצי כאן. למען הסר ספק, יובהר כי מדריך המידות משוער ומשמש רק על מנת לסייע לך בביצוע המדידה. החברה לא מתחייבת לנכונות המידות.

3. הזמנתי דרך האתר וגיליתי שהמידה לא מתאימה לי, האם אפשר להחליף בסניפים?

בטח. ניתן להגיע לכל אחת מחנויות הרשת ולהחליף למידה אחרת או למוצר אחר בכפוף לזמינות המלאי הקיים באותה החנות. אפשר לבדוק אם המידה זמינה בחנות בטרם הגעתך לחנות בשיחת טלפון או בהודעה בוואטסאפ או במייל לשירות הלקוחות שלנו.
שימי לב שחלק מהמוצרים נמכרים רק באתר ולכן לא ניתן להחליף למידה אחרת באמצעות הגעה פיזית לחנויות (אבל במקרה כזה שהמוצר זמין רק באתר באפשרותך להזמין שליח עד הבית, בתוספת תשלום כמפורט בתנאי השימוש באתר, להחלפת מידה או להחלפה למוצר אחר). כמו כן, את יכולה גם להחליף למידה אחרת או למוצר אחר באמצעות דואר ישראל עם מדבקת גוביינא שצורפה להזמנתך או באמצעות שליח מטעם החברה ובכפוף לתיאום מועד הגעת השליח עם שירות הלקוחות של החברה. לפרטים נוספים בנושא החלפות, אנא לחצי כאן.

4. האם ניתן לבטל עסקה שביצעתי באתר וכיצד עליי לעשות זאת?

כמובן שאפשר. באפשרותך לבטל הזמנתך, מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), או להחליפם בהתאם לאמור בתשובה לשאלה הקודמת. על אף האמור, ככל שמדובר באדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרת מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), באפשרותך לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בינך לבין החברה. לפרטים נוספים בנושא החלפות, אנא לחצי כאן.

5. האם אפשר להזמין מוצר שאזל מהמלאי?

אם הפריט שרצית אזל מהמלאי, תוכלי להירשם בקלות ובמהירות בעמוד המוצר לקבלת עדכון ברגע שישוב למלאי ואז תוכלי לנסות להזמין אותו.

6. האם אני חייבת להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה באתר?

אנחנו ממליצות להירשם לאתר בעת ביצוע ההזמנה כדי שתוכלי לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלך ועל מנת לקצר את התהליך ברכישות עתידיות אך תוכלי לבצע הזמנה גם בתור אורחת.

7. האם ניתן להשתמש בהטבות מועדון ולממש נקודות באתר?

על מנת לצבור נקודות ולממש את הטבות מועדון הלקוחות שלנו  גם באתר. עלייך להתחבר למשתמש שלך באתר, להוסיף לסל את המוצרים שאת מעוניינת לרכוש, ובהגעה לקופה יחושב עבורך באופן אוטומטי כמה נקודות יצברו לזכותך בגין ההזמנה הנוכחית ואילו הטבות באפשרותך לממש בהזמנה הנוכחית. .

8. איך אפשר להתעדכן בקולקציה חדשה / מבצעים והטבות?

אנחנו ממליצות לך להירשם למועדון החברות שלנו ולהסכים לקבל מאיתנו עדכונים, הטבות, מבצעים ועוד, וזאת על מנת שנוכל לעדכן אותך במייל ותוכלי להישאר מעודכנת בכל מה שחדש. בנוסף, מוזמנת לפנות אלינו לשירות הלקוחות במייל / בטלפון 03-6810018 / בהודעת WhatsApp למספר 058-7994934.

9. איך אוכל לדעת שההזמנה שלי התקבלה אצלכן?

בסיום ההזמנה יתקבל מסך של "תהליך ההזמנה שלך הסתיים בהצלחה" עם מספר ההזמנה לצורך מעקב. בנוסף תקבלי מייל אישור הזמנה לתיבת המייל שלך.
אם לא קיבלת מייל אישור, יש לבדוק בתיבת הדואר שלך את תיקיות "דואר זבל / ספאם". יחד עם זאת, אנא תשומת ליבך כי החברה לא תוכל לאשר את ההזמנה ללא אישור מאת חברת האשראי באמצעותו שולמה העסקה.

10. האם האתר מאובטח?

החברה נוקטת באמצעים טכניים ופיזיים בעניין פרטיות ואבטחת מידע בהתאם לסטנדרטים מקובלים. כידוע, אחסונו והעברתו של מידע באמצעים אלקטרוניים, לרבות דרך רשת האינטרנט, לעולם לא יכול להיות בטוח לחלוטין ובכל עת שבה תמסרי מידע לחברה, בפרט באמצעות רשת האינטרנט, מסירת המידע נעשית בהסכמתך המלאה ובכפוף לסכנות הכרוכות בהעברת המידע בדרך זו. להוראות נוספות המפרטות את סוגי המידע שנאסף, מטרות איסוף סוגי מידע אלה, תוצאות אי מסירת המידע, למי המידע מועבר והסיבות להעברתו ועוד, ניתן לעיין במדיניות הפרטיות.