משלוח חינם בקנייה מעל 199 ש"ח לנקודת איסוף

15% הנחה על כל השמלות רק עד שבת בחצות!

אין מוצרים בסל הקניות שלך
החלפות והחזרות חינם | שובר מתנה | תתקשרי אלינו 03-6810018
סגור
חיפוש

שאלות ותשובות

1. למה בכלל לקנות בגדי הריון ולא בגדים רגילים?
תקופת ההריון היא תקופה קצרה בה הגוף הנשי משתנה, לכן חשוב לרכוש פריטים שיתאימו לשינוי הגוף ושיוכלו להתאים גם לתקופת ההנקה לאחר הלידה. במקום לקנות בכל חודש 2-3 פריטים חדשים מאופנה 'רגילה' שבחודש הבא לא יתאימו לך, כדאי להשקיע בביגוד שישרת אותך בנוחות, בכיף ובסטייל במהלך ההריון וגם לאחריו, עם דגש על גזרות ובדים מתאימים לתקופה קסומה זו.

2. מה המידה המתאימה לי?
עקרונית, המידה בהריון הינה המידה שהיית לפני ההריון. בגדי ההריון מעוצבים בגזרות עם פטנטים מיוחדים ובדים מותאמים המאפשרים לגדול עמם עד סוף תקופת ההריון ועדיין נראים מחמיאים ומחטבים גם בשלבים ההתחלתיים. בעזרת טבלת המידות שהרכבנו עבורך תוכלי לבחור את המידה המתאימה לך, בין אם מדובר בשמלה, מכנסיים או חולצה.

לטבלת המידות לחצי כאן

3. המידה לא מתאימה, האם אפשר להחליף בסניפים?
בטח. ניתן להגיע לכל אחת מחנויות הרשת ולהחליף למידה אחרת בכפוף לזמינות המלאי בחנות. אפשר לבדוק אם המידה זמינה עם שירות הלקוחות שלנו.

שימי לב שחלק מהפריטים נמכרים רק באתר ולכן לא ניתן להחליף למידה אחרת בחנויות.

4. האם ניתן להחליף / להחזיר פריטים וכיצד עליי לעשות זאת?
לתהליך החלפה / החזרה פשוט ונוח לחצי כאן

5. האם אפשר להזמין פריט שאזל מהמלאי?
אם הפריט שרצית אזל מהמלאי, תוכלי להירשם בקלות ובמהירות בעמוד הפריט לקבלת עדכון ברגע שישוב למלאי.

6. האם אני חייבת להירשם בכדי לבצע הזמנה באתר?
אנחנו ממליצות להרשם לאתר בעת ביצוע ההזמנה בכדי לקצר את התהליך ברכישות עתידיות אך תוכלי לבצע הזמנה גם בתור אורחת.

7. האם ניתן להשתמש בהטבות מועדון ולממש נקודות באתר?
על מנת לממש הטבות מועדון באתר / לצבור נקודות, יש להוסיף לסל את הפריטים שבחרת, בהגעה לקופה יש לבחור באופציה של תשלום טלפוני (במקום כרטיס אשראי), ההזמנה נקלטת ואנו חוזרות אלייך למימוש ההטבות וביצוע התשלום.

8. איך אפשר להתעדכן בקולקציה חדשה / מבצעים והטבות?
אנחנו ממליצות לך להירשם למועדון החברות שלנו בכדי שתוכלי להישאר מעודכנת בכל מה שחדש.

בנוסף, מוזמנת לפנות אלינו לשירות הלקוחות במייל / בטלפון 03-6810018 / בהודעת WhatsApp למספר 058-6810118. 

9. איך אוכל לדעת שההזמנה שלי התקבלה?
בסיום ההזמנה יתקבל מסך של "תהליך ההזמנה שלך הסתיים בהצלחה" עם מספר ההזמנה לצורך מעקב. בנוסף תקבלי מייל אישור לתיבת המייל שלך.
(במידה ולא קיבלת מייל אישור, יש לבדוק בתיבת הודאר שלך את תיקיות "דואר זבל / ספאם")

10. האם אתר 'אבישג ארבל' מאובטח?
כן, האתר מאובטח, מה שאומר שכל הנתונים שלך נשארים חסויים ומאובטחים. סודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת אתר 'אבישג ארבל'.

×

Hi, we noticed that you are browsing in AVISHAG ARBEL Israeli website which does not ship to your address.