משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

שמלות ערב להריון – איך בוחרים שמלה מהממת ונוחה

לכל הריונית זה קורה... במיוחד בקיץ. הבטן כבר בחוץ ועוד מעט מגיעה חתונה של אחיך או של חברה... הרבה לפני האירוע, ברגע שאת מבינה שתגיעי אליו עם בטן, כבר עולה השאלה מה ללבוש. אנחנו כאן כדי להרגיע ולהבטיח שבכל שלב אפשר למצוא שמלת ערב להריון, גם מהממת וגם נוחה! כן כן, שמלה שתעשה אותך מהפנטת ותוכלי ליהנות איתה באירוע באמת.

בתור מי שמלבישות נשים בהריון כל הזמן, קבלי מאיתנו באהבה כמה טיפים שיעשו לך סדר ויעזרו לך למצוא שמלת הריון מושלמת לאירוע שלך:

  1. מותר ואפילו מומלץ להשוויץ בבטן! בין אם תבחרי שמלת מקסי או מיני, צמודה או בגזרת בוהו שיק מתנפנפת, להבליט את הבטן שמייצרת חיים בתוכה, זה מקסים . אין לך מה להסתיר, להיפך, בחרי שמלת הריון שמדגישה את הבטן המתעגלת, כי אין דבר יותר יפה.

שמלת ערב להיריון - אמבר מרווה

שמלת ערב להיריון מבדי לורקס ובדים מנצנצים

  1. נוחות היא שם המשחק: בוודאות כבר התנסית ולבשת את בגדי ה- Must Have של כל הריונית: טייץ להריון, ג'ינס ומכנסי הריון, שמלת הריון ליומיום ובגד ים להריון. את כבר יודעת כמה חשובה הנוחות ושאפשר למצוא אותה בפריטים הנכונים. אותו הכלל חל גם על שמלת ערב להריון! כל שמלה שתבחרי חייבת להיות מונחת באופן מושלם ולהרגיש נוחה להפליא, במיוחד בחודשי הקיץ שלאישה הריונית מרגישים חמים ודביקים במיוחד. השמלה צריכה להיות עשויה בד נעים ונמתח, לאפשר לך תנועה חופשית, לתת מקום לחזה ולבטן. אפשר לנסות פתרונות כמו קו מותן גבוה שממוקם בדיוק מתחת לחזה וכיווצים במקומות הנכונים. אל תתפשרי, מצאי את הגזרה שאת מרגישה בה מושלם.

שמלת היריון נוחה לאירוע - מתאימה מאוד לחתונת צהריים

  1. שמרי על הסטייל האישי שלך: עצה שלנו? תני לעצמך הרבה חופש וחכי רגע לפני שאת רצה לאוברסייז! השמלה צריכה להתאים לסטייל שלך ולא ההיפך. אז נצלי את העובדה שהגוף משתנה ומזמין אותך לנסות גזרות חדשות, צבעים והדפסים, גם אם לא לבשת אותם לפני ההריון. מניסיון שלנו, יש מצב שתגלי שאת יפהפייה בצבע שבחיים לא דמיינת את עצמך בו או בגזרה שאף פעם לא ניסית...

שמלת היריון סקסית וצמודה

  1. ייעוץ סטיילינג אישי: צוות מומחיות לאופנת היריון עומד לרשותך גם באתר וגם בחנויות הבוטיק שלנו. אין כמו למדוד, להתנסות ואז לבחור שמלת היריון שתעשה את ההבדל עבורך ותגרום לך להרגיש הכי יפה שיש. הצוות שלנו הלביש כבר אלפי הריוניות ועזר להן לבחור שמלות ערב להיריון בכל סגנון אפשרי, אז אין מצב שלא תרגישי בידיים טובות. אם תרצי להגיע עם אמא, חברה או אחות, מוזמנות באהבה.
  1. כשקליל וקלאסי נפגשים: אבישג ארבל מעצבת אופנה הריונית מעל 18 שנים. שפע הסגנונות והגזרות מאפשרים לכל אישה בהריון (וגם אחריו) לבחור את שמלת הערב המדויקת לה. בין אם את מוזמנת לחתונת צהריים בשקיעה ומחפשת שמלת הריון קלילה ושיקית, ובין אם את בקטע של שמלה מנצנצת דרמטית לחתונת ערב של הבסטי - אצלנו תמצאי את המענה. אגב, אם שאלת, כן, יש לנו גם שמלות צנועות.

שמלת ערב צנועה להיריון - דגם אמפייר

 

  1. אקססוריז: טוב, האקססורי הכי מדהים שאיתו תכבשי את רחבת הריקודים בחתונות הקיץ הוא ללא ספק הבטן ההריונית שלך (להשוויץ, כבר אמרנו). עם זאת, בשמלות ערב כדאי ומומלץ להרים את הלוק בבחירת האקססורי הנכון: תיק צד קטן ושיקי, תכשיטים מנצנצים, עקבים הורסים והכי חשוב לא לשכוח כפכפים כדי שתוכלי לקרוע את רחבת הריקודים ולהראות לכולם מי פה מסמר הערב.
  1.  גם שמלה לפעמים צריכה תמיכה: כדי להשלים את הלוק המנצח בשמלת הערב שלך, אנחנו ממליצות להצטייד במחטב מותאם להריון שידגיש את הקימורים במקומות הנכונים, ובחזיית הריון והנקה תומכת (אותה מומלץ לרכוש כבר בטרימסטר שני, לטובת תמיכה בחזה) שתאפשר לך לפזז על הרחבה בנוחות ובקלילות..
  1. עופי על עצמך ותחגגי את ההיריון: באמת, ההמלצה הכי חמה שלנו לשמלות הריון לאירועים, היא שתיהני, תחגגי את ההיריון, תאהבי את גופך וכל שמלה שתבחרי תהיה זוהרת בגלאם של שמחה😊