משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

הג'ינס המושלם להריון

אין על ג'ינס טוב – חתיכי, מחטב, שהולך עם הכל!

והכי חשוב ג'ינס נוח! כזה שתוכלי לגור בו, לישון בו, לחרוש עליו ולהרגיש בדיוק כמו לפני ההריון!

במיוחד בשבילך, פיצחנו את סוד הג'ינס המושלם להריון במגוון גזרות אפנתיות:

The High - ג'ינס הריון אוליביה ג'ינס, רטרו וייב, גזרה גבוהה ומחטבת שעושה טוסיק משגע וקצה פרום בדיוק באורך באורך הקרסול. רצועת הבד הנמתחת מקדימה מאפשרת מתיחה מקסימלית לבטן. בשחור דהוי או כחול מושלם. סופר נשי, סופר קול! אהבת את הג'ינס? הוא מגיע גם בבד סופר סטרץ' בשחור פחם.

  

גזרה גבוהה וקלאסית - אוהבת את הגזרה הגבוהה ורוצה בייסיק מנצח אבל עם טוויסט? ג'ינס הרוכסנים יענה לך בדיוק על הצורך הזה בתקופת ההריון - צמוד ומחטב, מחמיא ונמתח במקסימום, משלב גזרת בייסיק באורך קרסול עם רוכסנים בקרסוליים לחריש מקסימלי בכל ההריון.

   

Skinny Super Stretch הסקיני סופר סטרץ' הוא ג'ינס הריון מבד רווי לייקרה המעניקה אלסטיות מירבית כך שייראה מפוסל על גופך! הג'ינס האולטימטיבי, מתאים מבוקר עד ערב, בעל נוחות שעוד לא הכרת.
לג'ינסים אלו יש רצועת לייקרה שנמתחת על הבטן - הג'ינס עצמו נמוך ובתוך החגורה תמצאי פטנט לולאות גומי שיעזור לך לשמור על התאמה מושלמת לרוחב המותן – חשוב להתאים את מידות הגומי במהלך ההיריון. בא לך ללבוש ג'ינס שנראים כמו מכנסי עבודה ישנים? אם זה מצב הרוח היומי לכי על ג'ינס קרעים. 

   

MOM ג'ינס – ג'ינס הריון בגזרת סקיני קלאסי בגימור פרום עם רצועת לייקרה שנמתחת על הבטן. הג'ינס מגיעה בשתי שטיפות בהירות, כחולה ושחורה והוא מתאים לכל עונות השנה (בקיץ עם סניקרס או כפכפים ובחורף עם מגפונים). גם בגדם הזה יש פטנט של לולאות גומי שיעזור לך לשמור על ההתאמה לרוחב המותן בכל זמן נתון.

  

ישר ולא מתחכם - ג'ינס סילביה הוא ג'ינס הריון בגזרה צמודה וישרה, עם סיומת של קפל ובשטיפה בהירה מושלמת, לכל מי שאוהבת את הג'ינס שלה לא מאוד צמוד ובעיקר מאסה בסקיני.

  

Denim Skirt - כל הריונית חובבת חצאיות גם טרום ההריון יודעת כמה חשוב שחצאית הג'ינס ההריונית שלה תחטב, תחמיא, תדגיש את קימורי הגוף המשתנה ובעיקר שתהיה נוחה. מבחר חצאיות הדנים שלנו בעלות מתיחה מקסימלית, נוחות להפליא מגוונות בסוגי הכביסות ובאורכים. טווח המידות רחב במיוחד ואין ספק שאת מרביתן ניתן ללבוש גם בין ההריונות.

  

בקולקציית הג'ינסים שלנו יש מבחר דגמים וצבעים – בדקי את העיצוב, הרעיון והנוחות כדי שתוכלי ליהנות מג'ינס מנצח! כל הג'ינסים מתאימים לכל שלבי ההיריון וגם לאחריו.

הטיפים של אבישג לבחירת הג'ינס הנכון בשבילך: 

1. קניה הריונית חכמה:
ג'ינס כחול ושחור הם פריטי חובה בכל ארון. הם מתאימים לכל פריט וניתן ליהנות מהם מבוקר עד ערב. 

כדאי לשלב ג'ינס בסיסי ועל זמני עם ג'ינס "אופנה".

2. מידה:
בבקשה לא צמוד מידי! אל תתעקשי על תגית המידה, במיוחד לא בהריון – חשוב שיהיה לך נוח! כל ג'ינס מתרחב בחצי מידה עם לבישתו ולאחר הכביסה חוזר למידתו המקורית. שימי לב לא לרכוש מידה גדולה מידי (בניגוד לבגדי ילדים שקונים במידה גדולה יותר), הג'ינס צריך להיות מונח טוב בעת המדידה ומותאם למידתך הנוכחית, אחרת יתרחב לאחר לבישה ולא יהיה נוח.

3. כביסה:
מומלץ לכבס ג'ינס כמה שפחות, לתת לו להתיישן לאט וכך להאריך את חייו. 

את הג'ינס יש לכבס הפוך ובטמפ' של עד 30 מעלות, כמו כן, עדיף לייבשו הפוך בצל. 
חלק מהג'ינסים יורידו צבע בכביסות הראשונות, לכן עדיף לכבס אותם עם בגדים בצבעים דומים.  

 

שלכן,
אבישג ארבל.