משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

איך לבחור את בגד הים המושלם להריון ולשמור עליו לאורך זמן

מציאת בגד ים מחמיא היא קשה מספיק גם כשאת לא בהריון,כולנו מכירות את זה ועל אחת כמה וכמה שהבטן שלך גדלה וגופך משתנה. מחפשת את בגד הים המושלם עבורך להריון שיחמיא ושיגרום לך להרגיש נשית ולמלאת סטייל? 

קבלי מאיתנו כמה עצות איך לבחור בגד ים בהריון ולשמור עליו לאורך זמן

בגדי ים להריון של אבישג ארבל 

אז אחרי שמצאת את הטייץ המושלם להריון שלא לוחץ לך על הבטן ואת הג'ינס שאת חורשת עליו בהריון, עם עליית הטמפרטורות והחופשות המתקרבות כדי שתתארגני גם על בגד ים מושלם להריון.

יתכן שבשליש הראשון של ההריון תוכלי עדיין ללבוש את הבגד ים הרגיל שלך אבל ככל שההריון שלך יתקדם תגלי שהשקעה בבגד ים מותאם להריון שיגרום לך להרגיש הכי נשית וסקסית,יעטוף את גופך המשתנה ויתמוך בבטן שלך כמו שצריך היא השקעה שלא תצטערי עליה.

 אז מה לחפש בבגד ים להריון?

אצלנו תוכלי למצוא מגוון עיצובים של בגדי ים להריון, מדגמי בייסיק ספורטיבים שמחזיקים הכל במקום וישמרו עליך שכאת מתרוצצת אחרי הילדים בים או בבריכה, ועד עיצובים מלאי שיק וסטייל שמתכתבים עם הטרנדים הכי חמים לקיץ 2022 מותאמים להריון.

אישה בהיריון לובשת בגד ים שלם כחולבגד ים להריון בצבע חוםבגד ים להריון של בצבע שחור שלובשת דוגמנית עם משקפיים

כמה דברים בסיסיים שכדאי לך לקחת בחשבון בכדי שתוכלי לעשות את הבחירה הנכונה:

ניסיון של 18 שנה בתחום והקשבה לאינספור נשים בהריון מאפשר לנו באבישג ארבל לעצב עבורך בגד ים ייעודי להריון עם תכונות ששומרות עליך ועל הגוף המשתנה שלך.

 נוחות, נוחות, נוחות - בחרי את הסגנון שמרגיש לך הכי טוב ונוח. בגד ים טוב להריון לא אמור לכווץ את הבטן הגדלה שלך או לגרום לאי נוחות כלשהי. הוא צריך להיות בעל היכולת לתמוך בבטנך ולהתרחב ולגדול ככל שההריון שלך מתקדם.

 מידה מתאימה - חשוב לבחור בגד ים במידה המתאימה ושאינה גדולה מידי כיוון שבגדי הים נוטים להתרחב לאחר לבישה וטבילה במים, להתאמת המידה תוכלי להעזר בבחירת המידה בצוות המומחיות שלנו באתר ובחנויות.

 תמיכה בגופך המשתנה - גזרת בגדי הים הייעודיים שלנו תומכת בחזה המשתנה ובבטן הגדלה באמצעות כיווצים מחטבים המאפשרים שימוש עד סוף ההיריון.

 כל הקאפים בחזיות נשלפים והכתפיות מתקצרות או מתארכות להתאמה אישית ללובשת. בגדי הים שלנו קיימים בטווח מידות נרחב שיתאים לכל הריונית

      t

איך תשמרי על בגד הים?

המליחות של הים והכלור של הבריכות עלולה לפגום בבגד הים. המלצה שלנו,הרטיבי את בגד הים במים מתוקים, במקלחות החוף או הבריכה טרם הכניסה למים. כך סופג בגד הים את המים המתוקים ופחות את המלח והכלור.

בנוסף לאחר הרחצה מומלץ לשטוף את בגד הים כמה שיותר מהר ובהתאם להוראות (מים מתוקים וקרים) ולהניח לו להתייבש. אם את מהמשקיעניות, התחילי במקלחת נוספת של מים מתוקים על החוף או בבריכה.

 איך לכבס?

בגדי הים מיוצרים מלייקרה וספנדקס. האלסטיות של הלייקרה נשחקת כאשר שהיא פוגשת את החול, המלח והכלור.
את בגדי הים מכבסים ביד ובמים קרים. מכונת הכביסה ומייבש הכביסה מחוץ לתחום!
החומרים היחידים שמסירים שומן ואבק ושומרים על בגד הים נקי וגמיש הם נוזל כביסה מאד עדין או סבון גוף נוזלי עדין. מומלץ לא לשפשף במקום אחד ולאחר השטיפה לייבש בצל הפוך או פרוס על מגבת.

 איך לשמור על אורך חיי בגד הים?

קרם ההגנה/שמן שיזוף פוגעים בבגד הים. השתדלי לא למרוח על החלקים הנוגעים בבגד הים.
בחוף הים מומלץ לשבת על מגבת או סדין, משום שישיבה ממושכת על החול המחוספס עלולה לפגוע בבד בגד הים לאורך זמן. אל תשאירי את בגד הים רטוב סגור בשקית או בתיק ואף לא בתא המטען של הרכב – הטמפ' החמות בתא המטען הורסות את בגד הים.

רוצה לראות את קולקצית בגדי הים להריון שלנו ל 2022? היכנסי ללינק הבא בגדי ים להריון