משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

איך תבחרי את ג'ינס ההיריון שלך?

אצל כולנו ג'ינס מנצח הוא מרכיב בסיסי ומרכזי במלתחה כל השנה -גם לפני ההיריון. אין על ג'ינס חתיכי  ונוח שמשדר סטייל לא מתאמץ ומשמש אותנו 24/7 – לשעות הפנאי, לעבודה ולבילוי בערב.

ג'ינס מעולה הוא פריט הכרחי בארון – וכשמדובר בג'ינס הריון חשוב שיהיה נוח מתמיד. כזה שתוכלי לגור בו, לחרוש עליו ולהרגיש בדיוק כמו לפני ההיריון! 

קבלי את הטיפים הנכונים לבחירת ג'ינס ההיריון מושלם –הג'ינס שתראי ותרגישי בו נפלא.

 1בחרי את הצבע הנכון לך

 קולקציית הג'ינסים שלנו מגוונת בשלל צבעים וכביסות. כחול בהיר או כהה, שחור מלא או שחור משופשף, עם קרעים או בלי, המבחר הגדול מאפשר לך התאמה אישית. אם את מחפשת את הדגם השימושי ביותר, בחרי ג'ינס כהה בצבעים כחול או שחור. לא רק שהם מחמיאים, הם קלים לשילובים ומתאימים גם למראה קז'ואל וגם למראה "לבוש" יותר ואפילו לעבודה במשרד. 

אם רכשת כבר את הג'ינס הבסיסי הראשון שלך תוכלי להוסיף גם ג'ינס בגוון ובשטיפה אופנתית שיסגור לך את הפינה בהריון הנוכחי וילווה אותך גם בשבועות שאחרי הלידה. 

קנית ג'ינס להריון? קחי בחשבון שאת הג'ינסים יש לכבס בזהירות על מנת שלא יורידו צבע ויפגעו בדרך בבגדים אחרים בכביסה. הקפידי לכבס אותם הפוך, בטמפרטורה נמוכה ורק לצד בגדים כהים (ולא למייבש כמובן).

  

2. בחרי בגזרה צמודה/ישרה

 ג'ינס צמוד מאריך את פלג הגוף התחתון ויוצר אשליה של מראה צר ותמיר יותר. בנוסף, הוא חובק את הבטן הגדלה, "מחליק" את הירכיים ומטשטש את האגן המתרחב בהריון.

אם בחרת בגזרת "סקיני" – הוא יעבוד מעולה עם טופ בגזרת אוברסייז או צמוד, במראה שכבות בחורף, חולצה גברית משוחררת או גופיה צמודה בימים החמים. אם בחרת בג'ינס ישר שלבי עם חולצה צמודה חובקת גוף כדי לייצר צללית מושלמת. מדידה של מספר דגמים תוביל אותך למצוא את האורך המדויק והגזרה המחטבת והמתאימה למבנה גופך המשתנה.

אצלנו תוכלי למצוא מבחר דגמי "סקיני" המיוצרים מכותנה בשילוב לייקרה למתיחה מקסימלית, לנוחות מרבית ולאפקט חיטוב.

ההמלצה שלנו היא לקנות לעצמך אחד כחול ואחד שחור ולסדר לעצמך את הבסיס למלתחת הריון מושלמת. תסמכי עלינו את תחרשי על שניהם!!! 

 

3. שימי לב לאורך

 כשמדובר בג'ינס בגזרת סקיני, האורך המחמיא ביותר הוא עד הקרסול, כזה שמסתיים בדיוק בחלק הצר ביותר של הרגל (מעל העצם הבולטת).

לטובת אלו הסובלות מקרסוליים נפוחים במהלך ההיריון, אנחנו ממליצות ללכת על דגמי הג'ינס והסופר סטרץ באורך מלא. ההמלצה שלנו היא להימנע מג'ינס באורך 3/4 שמסתיים בדיוק בחלק הכי רחב של השוק, לרוב הוא לא מחמיא לאף אחת.

 

4. בהריון חובה לבחור ג'ינס נמתח וגמיש  

 ג'ינס ייעודי להריון חייב להכיל לייקרה שמסייעת בחיטוב הישבן והרגליים. הלייקרה גם מאפשרת מתיחה ונוחות מקסימליים, ובעיקר מאפשרת לג'ינס שלך לגדול ביחד אתך לאורך ההיריון.

בקולקציית הג'ינסים והסופר סטרץ' שלנו ניתן למצוא מבחר דגמים עם אחוז לייקרה גבוה שעושים עבודה מדהימה של חיטוב והרמה, מרביתם צמודים מאד אך יחד עם זאת מאוד גמישים ומלטפים את הגוף,וגם דגמים פחות צמודים בעלי שיעור לייקרה נמוך יותר אך נוחים ומחמיאים באותה מידה.

5. מי שמביט בי מאחור לא יודע מי אני

 כשאת מודדת ובוחרת את ג'ינס ההיריון שלך (בעצם כל ג'ינס...) הקפידי שהכיסים האחוריים יהיו מעוצבים נכון מבחינת הגודל והמיקום לגופך, יש להם השפעה גדולה על איך שיראה הישבן שלך, במיוחד בתקופה בה האגן מתרחב כדי לאפשר לתינוק לרדת אל תעלת הלידה והבטן משנה את פרופורציית הגוף.

הכיסים צריכים להיות ממוקמים גבוה על הישבן ולא לזלוג ממנו, בעלי אפקט הצרה, רצוי עם גימור אלכסוני ולא רחוקים מדי זה מזה על מנת שלא ירחיבו את הישבן. גודל הכיסים צריך להיות פרופורציונלי לגודל הישבן ולאורך הג'ינס.

  

6. השקיעי בג'ינס הריון איכותי

טווח מחירי הג'ינסים להריון שונה ממותג למותג וכך גם ההבדלים באיכות ובנוחות שלהם. ג'ינס הוא אחד הפריטים שהכי כדאי להשקיע בו בהריון, כיון שמדובר בהשקעה שתחזיר את עצמה במהרה: אם בשגרה שלך הארון שלך מפוצץ בג'ינסים ואת לובשת כל אחד רק מדי פעם, בתקופת ההיריון את תמצאי את עצמך חורשת על אותם 2-3 ג'ינסים שקנית...

מבחר הג'ינסים בקולקציה שלנו מגוונים בגזרות כך שכל מבנה גוף הריוני ימצא פתרון. בנוסף, הפטנטים הסודיים שלנו מאפשרים לגוף המשתנה ללבוש אותו עד סוף ההיריון וגם לאחריו עד שהגוף חוזר למידותיו.

  

7. ג'ינס ולא רק במכנסיים

 אוהבת ג'ינס בכל צורה שהיא? בהריון הזה תוכלי ללבוש אוברול ג'ינס. האוברול ג'ינס הכחול הפך לקלאסיקה הריונית מנצחת המתאימה לכל מידת גוף ותהני ממנו לאחר הלידה.

יותר טיפוס של חצאיות? אצלנו תוכלי למצוא חצאיות ג'ינס מחטבות במבחר גזרות ובפלטת צבעים מגוונת. החצאיות שלנו מעוצבות כך שלכל חצאית מחוברת רצועת בטן אלסטית ונעימה שעוטפת את הבטן הגדלה ומסייעת לתחושת הנוחות. בזכות רצועת הבטן תוכלי ללבוש את החצאית גם לאחר הלידה. מגוון האורכים של חצאיות הג'ינס להריון יענה על צרכיה של ההריונית הדתייה.

  

8. זמן להעז וליהנות מטרנדים באופנה

 אמנם ג'ינס הוא אחד מפריטי הבייסיק המנצחים ביותר להריון, וכבר דיברנו על בחירת דגמי הבסיס, אך מי אמר שלא תוכלי "להתפרע" וללבוש דגם אופנתי גם בג'ינס? אם את אוהבת את הרטרו וייב של הג'ינסים משנות ה-80 או אוהבת קרעים ופרימות, את לא אמורה לוותר עליהם בהריון. ג'ינסים בשטיפות וקרעים, או ג'ינס מקופל באורך קרסול עובדים מעולה עם סניקרס כיפי או מגפונים, חגורת מותן גבוהה ומכפלת פרומה מתכתבים עם הטרנדים העולמיים באופנה ומחכים לך באתר ובחנויות.

עכשיו, אחרי שקיבלת את כל הטיפים איך לבחור את ג'ינס ההריון המושלם שלך (שאנחנו יכלנו לחשוב עליהם), כל מה שנשאר לך הוא לבוא ולבחור את זה שילך איתך כל הדרך עד לחדר הלידה, אז בואי לבחור לך את האחד >>> לכל הג'ינסים להריון לחצי כאן.