משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

מתי לקנות בגדי הריון?

מזל טוב, את בהריון! רק גילית שאת הרה ומיד את מתחילה לחשוב על אתגרי הלבוש והסטייל בהריון: מה תלבשי בשבועות הראשונים בהם הבטן שלך כבר לא שטוחה אבל את עוד לא גילית לאף אחד, איך תשמרי על מקסימום סטייל ונוחות עם שינויי הגוף הצפויים, איך מסתדרים עם המידות, ובאופן כללי מתי כל השינויים יקרו ולמה לצפות... עברו כמה שבועות הבטן התחילה לבצבץ, הגוף מרגיש את פרץ ההורמונים של השליש הראשון ובנוסף לכל אלה את פותחת את ארון הבגדים שלך ומרגישה שאין לך מה ללבוש. כולנו מכירות בחיים הרגילים את התחושה הזאת, רק שבהריון מדובר בעניין רציני - השאלה מתי לקנות בגדי הריון משותפת לנשים רבות כבר מהשבועות הראשונים להריון.

חלק מההריוניות תוכלנה להמשיך ליהנות מהג'ינס הצמוד שלהן בשבועות ובחודשים הראשונים, חלקן יחושו בשינויי הגוף כבר בהתחלה, בין אם במכנסיים שמעט לוחצים, בחולצה שלפתע עולה וחושפת קצת מהבטן המבצבצת או בחזייה שבבוקר של יום בהיר קטנה במידה ומותירה אותן ללא אוויר. חלק יעדיפו להמשיך לרכוש בכל כמה שבועות בגדים "רגילים" ברשת האופנה המועדפת עליהן ולהגדיל מידה (עד כמה שאפשר) וחלקן תעדפנה לקנות "קניה חכמה" ברשת מתמחה בהריון ולנצל את הבגדים בתקופה הזו במקסימום.

התשובה לשאלה מתי לקנות בגדי הריון אינה חד משמעית אך פשוטה: הזמן הנכון לקנות בגדי הריון הוא כשאת מרגישה שזה נכון עבורך. בדיוק כאשר את מרגישה שבגדייך צפופים, לא נוחים ופחות נעימים לך ובעיקר כשאת כבר לא מרגישה בנוח בבגדים שלך. כמובן שהשינויים אינדיבידואליים ומשתנים מאישה לאישה, ואפילו מהריון להריון. לכן התשובה לשאלה מתי לקנות בגדי הריון היא לא שחור ולבן אלא את המחליטה היחידה מתי זה נכון עבורך.

חשוב שתדעי: בגדי הריון נוחים ונעימים המותאמים בדיוק למידותייך, לצרכייך ולסגנונך האישי, יאפשרו לך ליהנות משילוב של נוחות, איכות וסטייל אישי בכל חודשי ההיריון וגם בתקופה לאחר הלידה עד שגופך יחזור למידותיו.

קבלי טיפים לקניה חכמה של בגדי הריון:

רק את יודעת מתי לקנות בגדי הריון - החליטי מתי לקנות בגדי הריון בהתאם להרגשתך ולשינויים בגופך, חפשי סגנון אליו את מתחברת והעיקר שיהיה נוח. תוכלי לשלב את הפריטים הראשונים שתרכשי בטרימסטר הראשון עם בגדים רגילים מארונך האישי ולעבור בהדרגה אל מלתחת הריון מלאה בטרימסטר השני והשלישי.

בחרי בגדי הריון מבדים נמתחים ונוחים – כלל חשוב בבחירת בגדי ההיריון שלך הוא איכות הבד ממנו הם תפורים. שילוב נכון של רכות, גמישות ואיכות הבד חשובה לאין ערוך בשל הרגישות הקיצונית של עור הגוף בהריון לשינויים במזג האוויר, לגירויים וגירודים בשל ההורמונים המשתוללים והמתיחה המוגברת של עור הגוף. מומלץ לבחור בדים עמידים בכביסות חוזרות לטווח ארוך (את עומדת לחרוש על בגדי ההיריון שלך) ובעלי אלסטיות המאפשרים מתיחה מקסימלית לגוף המשתנה. זכרי כי מומלץ להמעיט בכביסות במכונת הכביסה בחום גבוה, אין להכניס בגדי הריון למייבש הכביסה, יש לכבס בתכנית עדינה/קרה ולייבש בצל (סיבי הלייקרה נוטים להתפורר בחום גבוה, במיוחד בהריון בהם יש מתיחה נון סטופ על האריג של הבד בשל שינויי הגוף).

בחרי במידה הנכונה לך – את בגדי ההיריון מומלץ לקנות במידה ובגזרה המתאימה לך: לא גדול מידי ולא צפוף מידי – הכלל הוא שהבגד יהיה נוח בישיבה ובהליכה. בהריון לא מומלץ לקנות מידה גדולה יותר ממידתך הנוכחית, זכרי כי באופנה ייעודית להריון הגזרות והבדים מותאמים למבנה הגוף ההריוני. עם זאת, כפי הנראה תצטרכי לרכוש בגדים נוספים באמצע/סוף טריימסטר שני ואולי גם באחרון משתי סיבות עיקריות: חילופי העונות (מי שמתחילה הריון בקיץ תסיים אותו בחורף ולהפך) ובעיקר כי הגדילה המשמעותית בהריון היא בין הטריימסטר השני לשלישי. בכל מקרה בחישוב כלכלי טהור עדיף להשקיע במלתחת הריון המותאמת לגדילת הגוף מאשר לקנות בכל שבועיים שלושה בגד חדש ברשת אופנה שאינה מתמחה בבגדי היריון (ובהנחה שזהו הריונך הראשון, בגדים אלה ילוו אותך גם להריונות הבאים).

התחילי בבסיס - על פי רוב, מלתחת הריון תכלול לפחות 3 זוגות מכנסיים (מתוכם לפחות ג'ינס אחד וזוג אחד של מכנסיים שחורים) וטייץ הריון בסיסי. מכנסיים המותאמים לבטן ולמבנה הגוף ההריוני הם הבסיס לכל מלתחת הריון מוצלחת ו"חכמה" כלכלית. הפריטים הנוספים שירכיבו את המלתחה שלך לאורך ההיריון הם 2-3 שמלות ליום יום (עם חיתוכים והדגשות שמחמיאות להריון), 4-5 חולצות וגופיות בסיס וטייץ קצר אחד (קלאסי ללבוש מתחת לשמלות למנוע חיכוך של הירכייים...). בגד ים בעונת הקיץ ושמלת ערב בעונת החתונות. מי שמקפידה בשגרת הספורט תשמח לגלות שטייץ אקטיב להריון מבד מותאם עושה את האימון לקל ונוח יותר.

הקפידי על הלבשה תחתונה ייעודית - הלבשה תחתונה ייעודית המתאימה לשלבים המתקדמים בהריון. חזיית הריון והנקה התומכת בחזה כבר משבוע 24-26 ותמשיך איתך גם אחרי הלידה. תחתונים ייעודיים שעושים מקום לבטן ונוחים בירכיים יעשו את ההבדל במראה ובהרגשה. מחטב הריון קל שמרים את המראה מתחת לכל שמלה וגרבוני הריון שעושים מקום לבטן ומונעים את פס הגומי הנראה לעיתים כאשר לובשים גרבונים "רגילים".

תיהני, תעזי ותרשי לעצמך להיות מופתעת - בחרי פריטים עונתיים ואל תחששי מקניה של פריטים רבים, את תמצאי את עצמך משתמשת בבגדים גם לאחר הלידה עד שגופך יחזור לגזרתו. אל תהססי ללבוש צבעים שמחים או דפוסים, שחור הוא בסיס טוב אך אופנה היא כיף ובטח בתקופת ההיריון. את תגלי שחוקים ישנים לא תקפים במהלך ההיריון וכי את עשויה להראות מעולה בפריט הריוני שלפני ההיריון לא חשבת לנסות למדוד אפילו (אוברול?!?!) – שמרי על ראש פתוח. הריון הוא שלב שבו הגוף משתנה בקצב ובאופן חדש ולא מוכר – אל תהססי לפנות למומחיות בתחום, קבלי יעוץ סטיילינג ממי שיודעות להתאים, לכוון ולסייע לך למצוא את הפריטים הנכונים לך ולצרכייך.


עכשיו, אחרי שענית לעצמך על השאלה החשובה "מתי לקנות בגדי הריון?" זה הזמן להתחיל לגבש לעצמך סגנון הריוני שיהיה רק שלך ולזכור שאין נכון או לא נכון, אם את חושבת שאת צריכה, אז את יודעת הכי נכון עבורך! 

מרגישה שעכשיו זה הזמן הנכון עבורך? בואי וצאי לשופינג הריוני