משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

בן, בת והמיתוסים שביניהם

הורים תמיד רצו לדעת מה צפוי להיוולד להם, אבל לא תמיד היה אולטראסאונד בסביבה, עובדה שהולידה מיתוסים רבים ואגדות אינספור, מכאן ועד תימן. 
קשה להאמין אבל חלקם שרדו עד היום….קיבצנו לך את כל סיפורי הסבתא שיש לעולם להציע בנושא, ויש לא מעט. אגב, אל תנסי להצליב מיתוסים, זה לא עובד….   

# 1: זה הכל ב Nigra Linea. ה"קו כהה" שמופיע על הבליטה שלך הוא כנראה המפתח כדי להבין אם את נושאת בן או בת. השמועה מספרת כי אם הקו ממשיך מעל הפופיק שלך, יש לך בבטן בן ואם הוא מסתיים מתחת לפופיק שלך, יש לך בבטן בת. ואם כבר מדברים על בטן ... אם זה בת או בן, גודל הבטן שלך לא תמיד ישקף את גודלו של תינוקך.
# 2: זה הכל בבטן. בטן גבוהה או נמוכה- עוד אחת מהאגדות שליוו את האימהות והסבתות שלנו בתקופת ההיריון וכנראה שגם את לא תוכלי לעבור את הריון שלך מבלי שתזכי לשמוע עליה. גרוע מזה, את ככל הנראה הולכת לשמוע את זה כל כך הרבה פעמים עד הלידה, שיש סיכוי שתחטפי בחילה רק מזה... עושה רושם שאנשים פשוט מתים כבר לחלוק את הידע שלהם בנוגע לכרס שלך, נכון? ע״פ האגדה, אם הבטן שלך גבוהה, את בהריון עם בת ואם הבטן שלך נשארת נמוכה, את כנראה בהיריון עם בן.
# 3: זה הכל בעור. יש אומרים שאם העור שלך מרגיש יבש את כנראה נושאת בן ואם את נהנית מעור חלק ומשיי, את ככל הנראה מצפה לבת.
# 4: זה הכל בלב. לפי שיטות עתיקות, קצב הלב של התינוק שלך יכול לחזות את מינו. כפי הנראה, לבנות יש קצב לב מהיר יותר מאשר לבנים. מעל 140 ppm פירושו שיש לך בת, ומתחת ל 140 ppm פירושו שיש לך בן. רגע, לפי המדד הזה, אם הקצב עומד על 140 ppm בדיוק, מה זה אומר? שאת אמורה לצפות לחייזר, או אולי לגור קטן??


# 5: זה הכל בשיער. אם השיער שלך הופך סמיך ומבריק, את כנראה נושאת בן. אם השיער שלך מחפוף ונראה כאילו לא ראית מים זורמים מימייך, זו כנראה בת. באופן דומה, שיער הגוף שלך גם הוא מספק רמזים- אם שיער הגוף שלך מתעבה במהירות, הסברה היא שיש לך בן. אם צמיחת השיער שלך נשארת נורמלית, ייתכן שיש בת בבטן שלך.
# 6: זה הכל בשומן. על פי נשות השבט הזקנות, אם את כל המשקל הנוסף שלך חטפת מלפנים, זה בן. אם הקילוגרמים הנוספים שלך נערמים בכל רחבי גופך ובאגן באופן מיוחד, את כנראה מצפה לבת.
# 7: זה הכל בטעם. יש המאמינים כי התשוקות שלך יכולות לספק רמזים לגבי מינו של עוברך. חושבת על סוכר ותבלינים, וכל מה שמתוק בחיים? לא מפסיקה לחשוב על פירות, שוקולד וקינוחים מפתים? כנראה שאת נושאת בת. אם בא לך דווקא מזון מלוח או חמוץ כל הזמן, אם את מריירת מעצם המחשבה על צ'יפס או בייגלה ירושלמי, צפי לבן.

 
# 8: זה הכל בבחילות הבוקר. אם תהית איזו תועלת יכולה לצאת לך מבחילות הבוקר הטורדניות, הנה היא: אם חיבקת את האסלה במשך 12 השבועות הראשונים של ההיריון שלך, יש לך בת. אם צלחת את הטרימסטר הראשון ללא הקאה אחת, האגדה מנבאת לך בן.
# 9: זה הכל בכפות הרגליים. תאמיני או לא, אבל עפ״י מיתוסים שונים ומשונים לטמפרטורה של כפות רגלייך יש יכולת לנבא את מינו של תינוקך. אם מתחילת ההיריון את סובלת מרגליים קרות, ייתכן שאת מצפה לבן. אם כפות הרגליים שלך חמות, כנראה שאת נושאת בת ברחמך.
# 10: זה הכל ביופי. את האגדה הזאת בטח שמעת אינספור פעמים: ניתן לנבא את מין תינוקך על פי מראך. אם אנשים עומדים בתור כדי להגיד לך כמה יפה, זוהרת ופורחת, יכול להיות שאת נושאת בן ברחמך. אם אנשים מסתכלים עליך בעיניים מודאגות ושואלים אם את מרגישה בסדר או שמא את חולה, זו כנראה בת ששואבת ממך את כל היופי לעצמה.
# 11: זה הכל בציצי. אז ככה, אנחנו אף פעם לא נדבר על זה בפומבי, למרות שכולנו ניחנות בכך,  הרי לכולנו יש ציץ אחד גדול יותר מאשר מהשני… האם שאלת את עצמך אי פעם למה? זו הסיבה...תסתכלי על עצמך במראה: אם הציץ הימני שלך גדול יותר, ייתכן שיש לך בן. אם דווקא הציץ השמאלי שלך גדול יותר, זו יכולה להיות תינוקת קטנה ברחם שלך.
# 12: זה הכל הסינים. שמעת כבר על הטבלה הסינית לחיזוי מין הילוד??? שווה לדעת, כי מיליארד סינים אינם טועים….איך זה עובד בדיוק? שיכלול של גילך + החודש בו נכנסת להיריון, ינבא מה צפוי להיוולד לך בתום 40 שבועות. שלא תטעי, המיתוס הזה ממש מדויק ומצדיק עצמו כמעט תמיד- אנחנו, על כל פנים, טרם שמענו על הריונית שהטבלה הסינית לא דייקה בניבוי מין תינוקה. אז הכנו לך טבלה כזאת כאן באתר, כנסי וגלי את הטריק שהסינים עלו עליו מזמן.


בינתיים זה הכל באולטראסאונד. טוב, זה כבר לא מיתוס, זה מדעי…..אבל לכי תדעי, עם המהירות בה מתקדמת הרפואה, יש מצב שבעוד מאה שנה, גם זה יחשב למיתוס ארכאי שלא עמד במבחן הזמן ;)

מה שזה לא יהיה, בן, בת או אולי שניהם….דבר אחד בטוח, וזה כבר לא מיתוס:
צפויה לך התאהבות מידית שאינה תלויה בדבר!! לא פלא שאת חשה ברת מזל!
מזל טוב!