משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

רוצה לטוס בהריון? עופי על זה

כיף כפול לך! גם היריון עם אהבה חדשה וגם חופשה בארץ רחוקה! העתיד מעולם לא נראה וורוד יותר.
אם את כבר בשלב תכנון הטיסה, כנראה שכבר קיבלת אישור רפואי מהרופא המטפל שלך.

מה עכשיו את שואלת? בכל זאת, כמה פרטים יבשים שכדאי לך לדעת:

  • מרבית חברות התעופה, יאפשרו לך לטוס עד סוף שבוע 36 (סוף החודש השמיני)
  • אישור רפואי לטיסה נדרש, בדרך כלל, החל משבוע 28 להריון (תחילת חודש שביעי).
    אגב, על האישור להיכתב לא יותר מ־48 שעות לפני תאריך טיסת ההלוך.
  • כרגיל, כמו לפני כל טיסה, עליך להצטייד בביטוח רפואי, קחי בחשבון שרוב חברות הביטוח לא מכסות נשים בהריון שעברו את שבוע 32-30 (סוף חודש שביעי).   

 

באיזה שלב של ההיריון הכי כדאי לטוס?
אז השליש השני בהריון נחשב לזמן האידאלי ביותר עבורך לצאת לחופשה בחו"ל, כי מי רוצה להעביר חופשה בבחילות והעייפות האופייניים לשליש הראשון.  בשליש השני בדרך כלל ההרגשה הכללית משתפרת לאין ערוך ויש לך יותר אנרגיה, מה שיאפשר לך ולבן זוגך ליהנות הרבה יותר מהחופשה המיוחלת.

יש לך עוד טיפים בשבילי לשלב תכנון הטיסה?
מעבר לתחקיר קליל שמומלץ לך לערוך על השירותים הרפואיים ביעד הנבחר, ואם יש צורך בחיסונים מיוחדים שעליך לקבל, כדאי שתיקחי בחשבון עוד כמה דברים:

  1. מזג האוויר ביעד אליו את טסה- כמובן שאם את טסה לנופש בטן-גב על אי טרופי קסום, אז 100% לחות וחום מהביל לא באמת יהוו מטרד, אבל אם את טסה לחופשה אורבנית ביעד לוהט ולח- זה כבר עלול להפוך למטרד.
  2. אופי החופשה- בואי נגיד שטרק בנפאל יכול להיות אתגר מעט קשה מידי עבורך….אולי עדיף חופשה קצת פחות תובענית בשלב זה. מסלול הליכה קצר בכרי פרחים בסקנדינביה אולי יתאים יותר כרגע….
  3. אולי עדיף בשלב זה לוותר על יעדים מרוחקים נורא שדורשים יממה של טיסה. הישיבה הארוכה עלולה להתגלות כלא נוחה בעליל.
  4. מאותה סיבה בדיוק כמו זו שבסעיף הקודם, יתכן שלחרוש את אירופה באוטו שכור זה לא בדיוק הנופש האידיאלי עבורך כרגע, נסיעות קצרות? למה לא. אבל על נסיעות ממושכות אולי עדיף לך לוותר... 

 

יש לכן טיפים לזמן הטיסה? ברורררר!

  1. קומי להליכה ולהתמתחות בכל עת שאפשר כדי לאפשר זרימת דם טובה וכדי למנוע נפיחות ברגליים ובקרסוליים והתכווצויות שרירים. בהתאם לכך, ממליצות לך לבצע צ׳ק אין מוקדם דרך האינטרנט, כדי שתוכלי לבחור בכיסא קרוב המעבר, כך שתוכלי לקום כאוות נפשך מבלי שתרגישי כי את מטרידה את הנוסעים היושבים לידך...
  2. תשתי הרבה נוזלים, בדגש מיוחד על מים, כדי שלא תתייבשי. האוויר בתא הנוסעים במטוס עלול להיות מאוד יבש
  3. ליבשי בגדים מרווחים ונוחים, דאגי לנעול נעליים נוחות שניתן להסיר בקלות והעדיפי מראה שכבות, כך תוכלי להסיר/להוסיף שכבה בהתאם לאקלים בארץ המוצא, בשדה״ת, במטוס ובארץ היעד. במקרה ואת טסה ליעד מרוחק הדורש טיסה ממושכת וארוכה, גרבי גרביים אלסטיים.
     
    שרית חדד לובשת שכבות עם חולצת baby grow וקרדיגן אביב

אבל רגע, מה לארוז??? 
מעבר לבייסיקס כמו ג׳ינס ושורטס להיריון, בגד יםחזייה טובה, גרביים ונעליים + סנדלים נוחות ישנן עוד כמה המלצות שיסייעו לך להישאר קלה באריזה.

 

למשל:

  1. במקום לארוז את כל הארון, בחרי פלטה בצבעוניות אחידה (שחור/לבן/אפור) ותחסכי לעצמך הרבה התלבטויות ומקום במזוודה.
  2. תשקיעי באקססוריז צבעוניים, בתכשיטים ובמייק-אפ טוב, כאלו שישדרגו כל תלבושת בקלות וייקחו אותך בגאון מהבוקר אל הערב, מבלי שתצטרכי לחזור כל הדרך למלון כדי להחליף לאאוטפיט ראוי.
  3. תחשבי בשכבות, כבר אמרנו? כך תתמודדי בסטייל עם שינויי מזג האוויר בין יום ללילה ועם הקור הלפעמים מוגזם מידי, בשדה״ת והמטוס. ממליצות לך לקחת קרדיגן קל מבד נעים שיסדר אותך בכל מצב.
  4. שמלה קלילה וצבעונית היא בבחינת מאסט. על תוותרי עליה. היא גם לא תופסת הרבה מקום במזוודה.
    עוד טיפים לאריזה מחכים לך בכתבה שהכנו פריטי המאסט שאת צריכה לקחת אתך לחופשה. הקליקי, תקראי ותארזי.

עכשיו את מוכנה לצאת ולכבוש את העולם!

ואל תשכחי לשלוח לנו גלויה…. אנחנו כבר מתגעגעות.