משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

שינה טובה מרגישה כמו חלום רחוק עבורך?

עבור רוב הנשים, הריון הוא תקופה שמחה, מרגשת ומלאת ציפייה. למרבה הצער, עבור רבות, תקופה זו מלווה בהפרעות שינה, אפילו בקרב אלה מאיתנו שמעולם לא סבלו מבעיות כאלו. 

על פי מחקרים 78% מהנשים מדווחות על הפרעות שינה במהלך הריונן, כמו גם על תחושת עייפות, במיוחד בשליש הראשון והשלישי להריונן.
הפרעות השינה בדרך כלל מתבטאות בתחושות לא נעימות ברגליים, צרבת, הפרעות נשימה וישנוניות במהלך שעות היום. אם ההפרעות והתסמינים חמורים, מוטב לך שתתייעצי עם הרופא.

הגורמים להפרעות השינה

אחת הסיבות להפרעות שינה ועייפות במהלך ההיריון טמונה בשינוי ברמות ההורמונים בגופך.
לשינויים הורמונליים אלה עלולה אף להיות השפעה מעכבת על השרירים וזו בתורה עשויה, במיוחד בקרב נשים בעלות עודף משקל, להגדיל את הסיכון להפרעות נשימה במהלך השינה.
בנוסף לאלה עשויות להפריע לשינה גם הבחילות, תחושת הכבדות, הקושי במציאת תנוחה נוחה לשינה, ההתרגשות והחרדות מהלידה הצפויה, והגיחות המרובות לשירותים במהלך הלילה.

ישנם גם גורמים נוספים, חיצוניים, כמו דאגות בקשר לעבודה או לשינוי ביחסים עם בן הזוג (זה נכון במיוחד כשזה נוגע להריון ראשון). חשוב מאוד שתמצאי שיטות לנוח ולישון כבר בתחילת ההיריון, כך תוכלי ליהנות מחלומות מתוקים בהמשך.

אז הנה טיפים בשבילך שיעזרו לך להגשים את החלום..

באופן כללי, שינה בתנוחה הנכונה היא מקום טוב להתחיל בו, ובכלל, אם כאבי גב הם שמפריעים לך לשינה עמוקה ונינוחה, מציאת התנוחה הנכונה חשובה לך במיוחד. שינה על הבטן אמנם אינה מסוכנת, אך גם לא נוחה, מן הסתם...
מה לגבי שינה על הגב? ממש לא מומלץ, בטח אם את בשלבי הריון מתקדם! שינה על הגב עלולה לפגוע באספקת החמצן הסדירה ללב שלך ולרחם, מפני שהרחם שלך עלול ללחוץ על כלי דם גדול שעובר מתחת ממש מתחתיו.

אז איך בכל זאת הכי בריא לישון?

שינה על הצד, ואם אפשר אז עדיף צד שמאל, פשוט כי היא משפרת את זרימת הדם לרחם. כדי להפוך את כל העסק נוח עוד יותר, ממליצות לך להכניס כרית בין הירכיים כאשר את שוכבת על הצד (עדיף צד שמאל), כך תשפרי את האיזון בין הירכיים ותפחיתי עומס על הגב התחתון, מבחר כריות שינה מחכה לך כאן באתר.

אז איך בדיוק אצליח לחלום 8-7 שעות בלילה, את שואלת?  

  1. עושה פעילות גופנית באופן קבוע? יופי! פעילות גופנית משפרת את איכות השינה, אך שימי לב, יש לסיימה מספיק זמן טרם מועד השינה, לפחות שלוש-ארבע שעות לפני, אחרת השפעתה עליך תהיה הפוכה.
  2. הימנעי מארוחות גדולות וכבדות בשעות המאוחרות של הערב. מדוע? ארוחות מסוג זה מכבידות על מערכת העיכול ומפריעות לך לישון שנת לילה איכותית. אם בכל זאת את חייבת לנשנש משהו לפני, הקפידי על ארוחות קלות המבוססות על מזונות כמו פחמימות מורכבות ומוצרי חלב, למשל דגנים וחלב או קרקרים וגבינה.
  3. סובלת מצרבות, בעיקר בלילה? אם תשני בתנוחה של חצי ישיבה שבה פלג הגוף העליון שלך מעט מורם, כלומר הכרית שמתחת לראשך מורמת בחצי זווית. הזוית הזו מקלה מאוד ועוזרת להעביר ולמנוע את הצרבות. וכן, גם חבילת TAMS ליד המיטה לא תזיק...

אז רגע לפני שאת נשכבת על צד שמאל, הקליקי ורכשי לך כרית שינה אחת ללילות רווי חלומות מתוקים של אהבה וציפייה לעתיד לבוא.

כרית הריון הריונית כרית הריון קואליטה