משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

בגדי הנקה: איך להתלבש פרקטי ונוח ועדיין בסטייל

בגדי הנקה לחיים נוחים יותר לך ולבייבי

אישה בהיריון יושבת על המיטה עם חלוק

המשפחה מתרחבת, איזה כיף! תקופת ההיריון וההנקה היא מרגשת וכוללת שינויים גדולים גם בגוף וגם בשגרת החיים ובצרכים היומיומיים שלך. זוהי תקופה שבה את זקוקה ליותר גמישות מהסביבה שלך, ואנחנו כאן כדי שתתלבשי הכי גמיש ונוח, בהתאם לשלב המדהים והמיוחד בחיים שאת חווה.

בגדי ההנקה שלנו לא רק נועדו להפוך את ההנקה לקלה יותר. כשעיצבנו אותם חשבנו עלייך, על הצורך שלך להרגיש מטופחת ויפה ולבלות עם הבייבי בכל מקום שתרצי. חשבנו גם על התינוק/ת שלך שרוצה לינוק ברוגע, במגע נעים, בלי הפרעות מיותרות וכמובן לצד אמא רגועה ונינוחה ככל שניתן.

חזיות הריון והנקה כבר משלב אמצע ההיריון

חזיות הריון והנקה מומלץ לקנות כבר בתקופת ההיריון החל מהטרימסטר השני משבוע 20-23 (בין אם תבחרי להניק או לא). בשלב זה החזה גדל, תעלות החלב מתחילות להכין את הגוף להנקה והחזה זקוק לתמיכה טובה יותר כזו שתקל על הגב שלך וגם תעזור לך להיראות ולהרגיש אסופה ומסודרת.

חזיות הנקה

בגדי הנקה החל מטרימסטר שלישי

בגדי הנקה בד"כ ישרתו אותך החל מהטרימסטר השלישי אל ה'טרימסטר הרביעי' (החודשים הראשונים שאחרי הלידה). הם גמישים ומתאימים לגוף ההריוני וגם לגוף שלאחר הלידה, כך שאנחנו מסתכלות על התקופה הזאת כרצף וגם הבגדים שלנו מעוצבים בהתאם.

חולצת הנקה עם פסים שחור לבן

מה מיוחד בבגדי הנקה?

בעיקרון, בגדי הנקה הם כאלה שכוללים טכניקות נוחות לחשיפה של החזה מבלי להתפשט ממש. לכן בגדי הנקה אמורים להפוך את ההנקה בכל מקום, ליותר פרקטית. מהניסיון שלנו, בגדי הנקה הופכים אותך ליותר סבלנית ויותר נינוחה, מעצם הידיעה שכשתצטרכי להניק, זה לא יהיה סיפור מסובך. כולנו יודעות כמה חשוב להקל על עצמנו כמה שיותר בתקופה הזאת.

יש סוגים שונים של טכניקות שהופכות את הביגוד לנוח להנקה: בגדי מעטפת,  שכבות, רוכסני צד או רוכסני אמצע, כפתורים ובדים גמישים ונעימים שקל להזיז, ולהזיע פחות כאשר את מניקה .

כל אחת יכולה לבחור את הטכניקה שהכי נוחה לה ולתינוק/ת, ואפשר גם לשלב.

 

חולצת מעטפת להנקה בצבע כחול

לא רק חולצות וחזיות! פריטי הנקה מגוונים מפריטי בייסיק מנצחים להנקה ועד שמלות לעבודה

בקולקציית ההנקה המגוונת שלנו תמצאי דגמים רבים של בגדים שעוצבו כדי שתוכלי להניק בנוחות, בעיקר חזיות הנקה, חולצות הנקה ושמלות הנקה. בנוסף יש גם עליוניות, רפידות ופריטי עזר שונים ויפים שעוזרים להניק בפרטיות ולהישאר יבשה בין לבין, גם כשאת בחברת אנשים, בפנים או בחוץ.

גם אם את טיפוס של שמלות, תוכלי ללבוש את הגזרה האהובה עליך וזאת שהכי מתאימה לך עכשיו, גם כשאת עם הבייבי וצריכה להניק מדי פעם. מעדיפה חולצה ומכנסיים? בחרי חולצות הנקה בעיצוב שאת אוהבת, עם טכניקת ההנקה שנוחה לך. בכל מקרה, תחת שמלה או חולצה, כדאי גם ללבוש חזיית הנקה טובה שתתמוך בחזה הגדוש וגם תאפשר לך לחשוף אותו להנקה בקלות בכל רגע.

אגב, ממש לא צריך להתפשר. אצלנו זמינים לך בגדי הנקה קז'ואליים ובגדי הנקה בסגנון אלגנטי לאירועים. אז לא משנה אם את בבית, בבית קפה, בקניון או בחתונה, אם החלטת להניק אנחנו כאן כדי לעזור.

רפידות הנקה

מה חשוב לדעת כשקונים בגדי הנקה?

  1. רכשי מספיק פריטים: אל תשכחי שתינוקות לפעמים מכתימים את הבגדים וסביר שתצטרכי לכבס לעתים קרובות. הבטיחי לעצמך כמות מספקת של חזיות וחולצות או שמלות, כדי שתמיד יהיו לך פריטים נקיים בהישג יד. אנו ממליצות להצטייד ב3 חזיות הנקה (אחת עליך, אחת בכביסה ואחת נקייה בארון מוכנה להחלפה) ובנוסף ברפידות הנקה כדי לשמור על החזיה ועל הפטמות הרגישות ולא לכבס את החזיה בכל שעתיים.

  2. נוחות: בסוף, כשאת אמא מניקה, כנראה שתבחרי לצאת מהבית עם הפריט שהכי נוח לך. לכן, כדאי מראש לרכוש רק פריטים שהבד שלהם מספיק גמיש ונעים לך ושטכניקת ההנקה היא הכי טבעית לך.

  3. בחירת הטכניקה: לפני שאת בוחרת וקונה, בדקי האם את יכולה לשחרר את החזייה עם יד אחת. כשתהיי עם הבייבי לא תמיד יהיו לך 2 ידיים פנויות.

  4. להשקיע בסטייל: יש מבחר רב של בגדי הנקה ואין סיבה שתתפשרי על הסטייל. אנחנו בעד שהבגד יעשה לך טוב על הלב ושתיהני לראות אותו במראה.

  5. כביסה זהירה: כדאי לכבס את הבגדים בעדינות כדי שישמרו לאורך זמן. יש לשים דגש במיוחד על חזיות ולכבס אותן ביד או בכביסה עדינה, במים קרים וללא ייבוש במייבש.

אנחנו מאחלות לך מזל טוב והנקה מהנה!