משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
קטגוריות

כל הדרכים מובילות ל…..מיון יולדות

כל עוד לא החלטת ללדת באמבטיה הביתית שלכם, רוב הסיכויים שהמקום הראשון אליו תגיעי בתחילת הלידה (או אולי לפניה) הוא מיון יולדות, לכן כדאי שתדעי מה צפוי לך שם. 

  1. לביקורת במיון יולדות נשים מגיעות משבוע 39 ו/או עם הופעת סימנים של תחילת לידה (ירידת מים, דימום, צירים ומקרים בהם  את חשה ירידה בתנועות של עוברך).
  2. בחדר הקבלה של מיון יולדות, תפגשי בצוות בית החולים, בכלל זה, את הרופאים והמיילדות.
  3. המיילדת תקבל אותך עם מספר שאלות הרלוונטיות למצבך הכללי ולשלב הלידה בו את הנמצאת. כמו כן, היא תבצע מספר בדיקות ראשוניות: לחץ דם, דופק, חום, חלבון בשתן וניטור עוברי הבודק את דופק העובר ומאפשר מעקב אחר הצירים שלך: זמן המשכם והמרווחים ביניהם. החיבור למוניטור לא כואב ויארך כ- 30 דקות בממוצע.
    בסיום תקבלי מזכרת בצורת רישום הדופק של עוברך, כמו א.ק.ג של מבוגרים.
  4. כעת תערך לך בדיקה פנימית על-ידי רופא/ה או מיילד/ת. הבדיקה תקבע את מצב המחיקה והפתיחה של צוואר הרחם שלך, הגובה בו ניצב ראשו של עוברך באגן שלך, ועוד מיני נתונים שיסייעו לקבוע  האם את כבר בלידה, ואיך היא תתנהל בהמשך. חשוב שבזמן הבדיקה תהיי רגועה ורפוייה ככל האפשר, זה יהפוך אותה לקלה הרבה יותר.
  5. עוד בדיקה שיבצע הרופא היא בדיקת אולטרסאונד, אותה את כבר הספקת להכיר היטב במהלך ההיריון. משתמשים בה כדי לבדוק את כמות מי השפיר, מצג העובר (ראש או עכוז), מצבו הכללי והערכת משקל.
  6. לאחר איסוף הנתונים ועיבודם יוכל רופאך להחליט אם לשחרר אותך הביתה, להכניסך לחדר הלידה או לאשפזך במחלקת אם ועובר להשגחה.
    מה שלא תהיה החלטתו, נותרו עוד ימים ספורים. עכשיו זה לא הזמן להתייאש.