משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
Shop By

סבון מוצק הפי מאמא בייבי טבע

מק''ט: 00099
סבון מוצק עדין 100% טבעי, מיוצר בעבודת יד משמן זית כתית מעולה, שמן קוקוס, חמאת קקאו וחמאת שיאה, בשילוב שמנים טהורים איכותיים. שומר על העור חלק ונקי. מונע הופעת פצעים ופריחות. מאזן את רמת השומניות של העור. נשי ונעים. מתאים למקלחת יום יומית מרעננת. ניחוח: קליל ומרענן. הסבון עטוף בעטיפת נייר תפוז ממוחזר משקל: כ-115 גרם
24.00 ₪
*
שדה זה הוא חובה
  • מידע נוסף
  • סבון מוצק עדין 100% טבעי, מיוצר בעבודת יד משמן זית כתית מעולה, שמן קוקוס, חמאת קקאו וחמאת שיאה, בשילוב שמנים טהורים איכותיים. שומר על העור חלק ונקי. מונע הופעת פצעים ופריחות. מאזן את רמת השומניות של העור. נשי ונעים. מתאים למקלחת יום יומית מרעננת.
    ניחוח: קליל ומרענן. הסבון עטוף בעטיפת נייר תפוז ממוחזר

    משקל: כ-115 גרם

    באישור משרד הבריאות

     

  • משלוחים והחזרות
  • משלוחים: 

    1. איסוף עצמי מהחנות - חינם מכל חנות אבישג ארבל שתבחרי בעת ביצוע ההזמנה.

        המשלוח יגיע לסניף המבוקש עד 3 ימי עסקים ממועד ההזמנה.
        אין להגיע לאסוף את החבילה עד לקבלת עדכון טלפוני מהסניף שמאשר הגעתה.

    2. משלוח עד הבית - עלות של ₪24. בקנייה ב- ₪299 ומעלה המשלוח חינם!
        עד 5 ימי עסקים.

    3. משלוח עד הבית מהיום למחר - עלות של ₪30, להזמנות המתקבלות עד השעה 12:00, ביום חול בלבד. לא כולל ישובים מרוחקים: ערבה, שטחים, רמת הגולן.

    4. משלוח עד הבית מהיום להיום - עלות של ₪35, להזמנות המתקבלות עד השעה 12:00, ביום חול בלבד. תקף לישובים ספציפיים באזור גוש דן בלבד.

    *** לתשומת ליבך - יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים. 

    החזרות:

    1. בכל אחת מחנויות אבישג ארבל ע"י הבאת הפריט שרכשת והחשבונית המקורית - תוכלי לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי - לבחירתך. 
    2. החזרת מוצר דרך הדואר באמצעות מדבקת תגוביינא המגיעה בתוך החבילה. במידה ואת מעוניינת לשלוח בדואר רשום - עלות ההחזרה עפ"י תעריפי הדואר.

    * בגדי ים - ניתן להחליף בגד ים כל עוד לא נעשה בו שימוש ותימצא עליו תווית ומדבקת הגיינה.

    *במידה והתחרטת על הקנייה על אף שהפריטים שקנית הגיעו באופן תקין, את זכאית להחזר כספי מלא על הקנייה בתוך 14 מיום קבלתה, למעט דמי המשלוח.