אין מוצרים בסל הקניות שלך
משלוחים והחזרות חינם | שובר מתנה | תתקשרי אלינו 03-6810018
סגור
חיפוש
Filters

שבוע 29

זוכרת את התשישות של השליש הראשון? סובלת מקוצר נשימה וצרבות? יש דרך להקל עליך 

השינויים שאת עוברת:
יכול להיות שהתשישות שליוותה אותך בשליש הראשון תשוב, הגוף שלך עובד אקסטרה קשה בכדי להוביל הזנה וחמצן לתינוקך. הרחם שלך שממשיך להתרחב, לוחץ כלפי מעלה, לכיוון הסרעפת, מה שעלול לגרום לך לתחושת קוצר נשימה וצרבות... כן, כן, את בטח כבר חשה בהן, אבל  תתפלאי, יש דרך להקל - אכלי שקדים טריים, יוגורט, מלפפונים או גבינה ושתי מים קרים. מומלץ גם לשכב או לשבת על מצע רך ומרופד היטב. בנוסף, את מוזמנת להתייעץ עם אחות או רופא לגבי שימוש בתכשירים נוגדי חומצה.

התפתחות העובר:
במהלך שלושת החודשים הבאים, התינוק שלך צפוי לגדול משמעותית, והתנועה בבטנך תפחת עקב הצפיפות. עקבי אחר התנועות שלו, זמן טוב לכך הוא לאחר ארוחת הערב, בין שבע בערב לחצות, אז הוא נוטה להגיב יותר. פשוט בחרי חלל שקט, שכבי על הגב, והתרכזי בתנועה. אם עולות בך חששות כלשהן בנוגע לאופי פעילותו של עוברך, התייעצי עם רופאך.

משימות ופעילויות מומלצים:
את רוצה לצלם את הלידה שלך בווידאו? אם כן אולי זה זמן טוב להתייעץ עם בן זוגך על אפשרות זו. גם אם לא, אולי זה זמן טוב למצוא צלם שיצלם את התינוק החדש בימים שיגיעו לאחר בלידה או בברית/ה. ואם כבר הזכרנו צילום, לא בא לך איזו מזכרת מהתקופה המיוחדת הזאת? בוק היריון זו דרך מצוינת לשמר זיכרונות, ועכשיו אלו השבועות המומלצים ביותר לצילום, כשהבטן שלך גדולה ויפה אבל עדיין אין את הנפיחות של חודש תשיעי.