משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש"ח

סגור
סינון לפי
חיפוש
בגדי הנקה

מלידה עד גיל שנה

מק''ט: 00211
מתי לחתל, לפני או אחרי שמיניקים? מה עושים כשלתינוק יש חום באמצע הלילה? איך יוצרים סדר יום, ולא פחות חשוב - סדר לילה? מה אומרים לסבתא שמתעקשת שתינוקות צריכים לישון על הבטן? ומה אומרים לעצמכם ברגעים הקשים, כשאתם לא מבינים איך נקלעתם לתסבוכת הזאת שנקראת "הורות"?
118.00 ₪
שדה זה הוא חובה
  • מידע נוסף
  • ענת בר לב-אפרתי, סגנית עורכת "לאשה" ועורכת מדור ילדים (ואמא של גילי וזהר) ומור אסאל, כתבת ותיקה ובכירה במדור הילדים ב"לאשה" (ואמא של יונתן, אביטל ויואב), עוד זוכרות מצוין איך זה לא לישון בלילה ולהתייסר כשהתינוק מסרב לזחול. הן אספו עבורכם מפי מיטב המומחים ומניסיונן כעיתונאיות ילדים וכאמהות את כל מה שאתם באמת צריכים לדעת על השנה הראשונה בחיי התינוק. בספר תמצאו מדריך צבעוני מצולם ויעיל במיוחד על אופן הטיפול בתינוק, הנקה נכונה, עיסוי התינוק, שימוש נכון במנשא, עזרה ראשונה ועוד.

    בספר תמצאו גם:

    • שלבי התפתחות תקינה של התינוק מגיל אפס עד שנה, איך עוזרים לתינוק לעבור משלב לשלב ואיך יודעים אם חס וחלילה משהו לא בסדר.
    • מידע עדכני על בריאות התינוק, מחלות וחיסונים וטבלאות גדילה והתפתחות מעודכנות.
    • יומן התפתחות של התינוק בשנה הראשונה, שאתם ההורים תוכלו למלא בעצמכם.
    • כל מה שצריך לדעת על תזונה נכונה, ומה באמת מותר ואסור לאכול בכל שלב.
    • מה עושים כשהתינוק לא ישן, ואיך לעזור לו לפתח הרגלי שינה טובים.
    • מה לקנות ועם מה לחכות? רשימות מעודכנות של ציוד שבאמת נחוץ לכם ועצות פרקטיות לקנייה נבונה.
    • איך מגדלים תאומים, איך מתמודדים עם לידת פג, עם הורות ללא בן זוג או עם הורות חד-מינית, ומה בדיוק מגיע לכם בחופשת הלידה.
    • שפע טיפים ועצות שימושיות שרק אמהות מנוסות יכולות להעניק.

    מלידה עד גיל שנה נכתב במיוחד עבורכם, ההורים הישראלים, ומותאם למציאות הייחודית שלנו, כולל ביקורים בטיפת חלב, התמודדות עם ברית מילה והצורך להצטדק בפני כל אחד ברחוב על מספר השכבות שהתינוק לובש. זה ספר ידידותי, מקיף ושימושי, שיעזור לכם, ההורים הטריים, להכיר טוב יותר את התינוק שלכם ולהתמודד טוב יותר עם אחת השנים המרגשות והמאתגרות ביותר בחייכם.

     

  • משלוחים והחזרות
  • משלוחים: 

    1. איסוף עצמי מהחנות - חינם מכל חנות אבישג ארבל שתבחרי בעת ביצוע ההזמנה.

        המשלוח יגיע לסניף המבוקש עד 3 ימי עסקים ממועד ההזמנה.
        אין להגיע לאסוף את החבילה עד לקבלת עדכון טלפוני מהסניף שמאשר הגעתה.

    2. משלוח עד הבית - עלות של ₪24. בקנייה ב- ₪299 ומעלה המשלוח חינם!
        עד 5 ימי עסקים.

    3. משלוח עד הבית מהיום למחר - עלות של ₪30, להזמנות המתקבלות עד השעה 12:00, ביום חול בלבד. לא כולל ישובים מרוחקים: ערבה, שטחים, רמת הגולן.

    4. משלוח עד הבית מהיום להיום - עלות של ₪35, להזמנות המתקבלות עד השעה 12:00, ביום חול בלבד. תקף לישובים ספציפיים באזור גוש דן בלבד.

    *** לתשומת ליבך - יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים. 

    החזרות:

    1. בכל אחת מחנויות אבישג ארבל ע"י הבאת הפריט שרכשת והחשבונית המקורית - תוכלי לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי - לבחירתך. 
    2. החזרת מוצר דרך הדואר באמצעות מדבקת תגוביינא המגיעה בתוך החבילה. במידה ואת מעוניינת לשלוח בדואר רשום - עלות ההחזרה עפ"י תעריפי הדואר.

    * בגדי ים - ניתן להחליף בגד ים כל עוד לא נעשה בו שימוש ותימצא עליו תווית ומדבקת הגיינה.

    *במידה והתחרטת על הקנייה על אף שהפריטים שקנית הגיעו באופן תקין, את זכאית להחזר כספי מלא על הקנייה בתוך 14 מיום קבלתה, למעט דמי המשלוח.