אין מוצרים בסל הקניות שלך
סגור
חיפוש
Filters

השינויים שגופך עובר בהריון

טיפים קטנים ונעימים, שיעזרו לך להתאהב בשינויים שעובר גופך כבר מעכשיו:

1. עלייה תקינה במשקל = הריון תקין. והקפידי לאכול ארוחות מזינות, המעיטי באכילת מזון מהיר וסגלי שגרה של פעילות גופנית (באישור הרופא המטפל) ואל תדאגי, הרוב ירד ממש בקלות אחרי הלידה.

2. עור מגרד וסימני מתיחה = העור שלך צמא. העור שלך נמתח ככל שההיריון שלך מתקדם, לעיתים זה מתבטא בתחושת גרד באיזור החזה והבטן. זה סימן שהעור שלך יבש ומגורה. הימנעי מרחצה במים חמים מאוד והשתמשי בסבון עדין ובקרם לחות לא מבושם. לטיפול בסימני מתיחה לאחר הלידה יש הממליצים על קרמים מבוססי טרטינואין. בכל מקרה יש לבדוק בגב המוצר אם הוא מותר לשימוש בתקופת ההיריון/הנקה.

3. בצקות ברגליים = אצירת נוזלים. תהיי כמה שפחות על הרגליים, עברי לנעול נעליים נוחות והימנעי מישיבה או עמידה ממושכת. רוצה הקלה נוספת? למשך 10 דקות ביום, שכבי על הגב, הרימי את הרגליים למעלה, השעיני אותן על הקיר הסמוך וקחי הפסקה!!!

עכשיו תיזכרי כמה השיער שלך שופע והעור שלך קורן מאז שנכנסת להיריון. הכל טוב!